Saznajte šta će vam znaci Zodijaka reći, a šta zapravo misle


Svi zaljubljeni govore i obećavaju svašta. Ali da li to i misle? Naravno, to zavisi od horoskopskog znaka. Ako vam jedan Bik ili Rak kaže: “Uvek ću te voleti”, to ima veću težinu, nego da vam je to rekao, na primer, jedan Blizanac ili... primorani Vodolija.

OVAN

“Ljubav je kada ti je sreća onog drugog važnija od sopstvene.” (Možda misli na svoju. Ti ćeš raditi ono što on želi i bićete super srećni.)
“Ni na trenutak se nisam pitao da li te volim. Jednostavno sam znao.” (Posle nemojte da se pitate zašto je otišao, ne rekavši ni razlog.)
“Lud sam za tobom. Ali ljubav bez ludosti nije ljubav.” (Lud je on i bez vas, ali to se ne računa.)

BIK

“Zajedno ćemo uživati u svim životnim zadovoljstvima.” (Znaš dobro da kuvaš, zar ne?)
“Provešćemo u zagrljaju hladne zimske noći, grejaću te svojim telom.” (Sada kada cena nafte ide gore, zaboravi na kalorifer.)
“Volim te zato što si takva. Šta još hoćeš da ti kažem?” (Ma ništa. Bio si vrlo jasan i detaljan.)

BLIZANCI

“Toliko me inspirišeš, da sam zbog tebe napisao pesmu. Zove se: Volim te, čuješ li me?” (Svaka sličnost sa Antologijom ljubavne poezije je slučajna.)
“Ne volim te zato što si mi potrebna, ali si mi potrebna zato što te volim.” ( “Blizanački” logički zaključci.)
“Pokušavam da te ne volim toliko, ali što više pokušavam, to te više volim.” (Ok, dečko, razbij nešto.)

RAK

“Voleću te zauvek.” (Nadaš se da ne postoji naredni život, jer ga se nikad nećeš osloboditi.)
“Strašno mi je teško svaki put kada se razdvojimo, pa čak i kada je to na nekoliko sati samo.” (Ovaj se baš mnogo se dosađuje.)
“Ljubav je kada se ne plašiš da otkriješ svoje slabosti onom drugom.” (Dobro, nema veze, možeš da zadržiš neke i za sebe.)

LAV

“Bićeš kruna na mojoj glavi.” (Nebitno, mesto na glavi mu zauzima neki imaginarni oreol.)
“Ne voliš nekoga zbog njegovog izgleda, stila, dobrog automobila, već zato što tvoje srce peva zbog njega.” (Pa sad, ako sve to navedeno već ima, neće se baciti; to je samo bonus.)
“Čak i ako te izgubim, biću srećan što sam imao priliku da te zavolim.” (Da li si siguran?)

DEVICA

“Volim sve tvoje mane, koliko i vrline.” (Tražite mu to napismeno, zatrebaće vam.)
“Ljubav za mene, pre svega, znači poverenje.” (Ako niste odmah na istoj talasnoj dužini, možete da se “slikate”.)
“Ti za mene nisi samo jedna od opcija, već prioritet.” (Kako je to slatko... misliš da priča o tebi, a on govori o planu rada.)

VAGA

“Mislim na tebe dok sam budan, a i kada uspem na kratko da zaspim, sanjam te.” (Šta sad, ti si kriva što on pati od nesanice?)
“Ljubav je igra koju igraju dvoje, a oboje pobeđuju.” (Nemojte sada da upropastite sve pitanjem: Pa što započinješ igru, ako već znaš rezultat?)
“Predajem ti svoje srce, ali molim te, pazi da ga ne slomiš.” (Čega se bojiš, da ga ne “držim” dobro, da se ne dogodi neka nezgoda? Pa nije to činija!)

ŠKORPIJA

“Uvek ću te strastveno želeti, kao prvi put.” (Želi da te “protrese”.)
“Sa mnom ne treba da se plašiš ničega.” (Osim njega samog, ako ga uhvati paranoična ljubomora.)
“Ljubav je kada možeš onom drugom da otkriješ svoje najmračnije tajne, zato što znaš da ga ništa ne može naterati da prestane da te voli.” (Hmm,da. Ali ti uvek vešto biraš reči.)

STRELAC

“Vodiću te i na sam kraj sveta.” (Ne u dosadni hotel sa 5 zvezdica na Maldivima, već u kolibu domorodaca bluzu Amazona.)
“Ovako nešto nisam osećao ni za jednu drugu.” (Znači, brzo je “obrisao” bivše.)
“Čak i kada si daleko, osećam te duboko u svom srcu.” (Da znate to, pa i vi da se tešite tako, kada on bude negde otišao.)

JARAC

“Volim te zbog toga kakav čovek postajem uz tebe.” (Veći čovek? Bolja duša? Neko ko će imati bogatog potomka?)
“Sve moje bogatstvo je ljubav koju osećam prema tebi.” (Je l’ imaš ti posao? Neku „vezu“ u banci?)
“Za mene je ljubav kada oboje gledamo u istom smeru.” (Slažem se, naravno, pogotovo ako se radi o gledanju TV-a.)

VODOLIJA

“Za mene je ljubav kada onom drugom daješ slobodu.” (Pa posle da te tražim kad nestaneš?)
“Ne postoje reči kojima mogu da izrazim ono što osećam prema tebi.” (Možda da probaš znakovnim iezikom?)
“Nikada nisam osećao da mi je neko toliko blizak, koliko si mi ti.” (A koliko sam to bliska? Mislim, sve je relativno…)

RIBE

“Od trenutka kada si ušla u moj život, ceo svet se promenio.” (Pitajte ga šta to konkretno, za svaki slučaj...)
“Bolje i da ne idem u Raj sa tobom, nego da budem tamo bez tebe.” (Možda znate neki trik da ipak uđete tamo zajedno?)
“Možeš da zatvoriš oči pred onim što ne želiš da vidiš, ali ne možeš da zatvoriš srce za ono što ne želiš da osećaš... Volim te!” (Vau! Je l’ si to sve sam smislio?)

Izvor: Prva.rs